GÜNLÜK JEEP SAFARI

34 EURO

Kuşadası'ndan Günlük Jeep Safari

Detaylar:
Safari turu 09: 30'da başlar. Cipler bizi Davutlar'dan dağlara doğru sürüyorlar.
Orada taze yiyecek almak için..

Kuşadası'ndan Günlük Jeep Safari

Detaylar:
Orada taze yiyecek almak için 15 dakikalık bir ara var. Sonra bölgeyi ve muhteşem manzaraları keşfetmek için yüksek dağlara tırmanmaya başlıyoruz.
Antik mezarların yakınında duracağız, bir saat tırmandıktan sonra 1000 metre yüksekliğe ulaşan tarihi kaleye ulaşıyoruz.
Kalenin ziyaretinden sonra manastırın yönünü alıyoruz. Orada yaklaşık 1,5 saat öğle yemeği yiyoruz. Bugün barbeküyü bile yakabiliriz ....
Jeep safari vahşi ormanın ortasında ve Samos adası manzarası da dahil olmak üzere güzel manzaraların ortasında öğle yemeğinden sonra devam ediyor.
Bir sonraki ziyaret Zeus'un Zeus'un yıllar önce banyo yaptığı mağarası. Kaynak suyu yüksek mineral ve kükürt yoğunluğu nedeniyle çok sağlıklı ve çok soğuktur.
Oradan milli parka gidiyoruz. Zamana göre kristal mavi denizde banyo yapmak için mola var.

18: 00'da. Jeep safari biter ve otele geri döneriz.